A+ | A | A-

Vzgoja in izobraževanje

Irena Šterman
Umetnostna zgodovina v tretjem življenjskem obdobju

Umetnostnozgodovinsko izobraževanje v tretjem življenjskem obdobju sodi nedvomno med tiste zvrsti izobraževanja, ki se v današnjem času v Sloveniji skokovito razvijajo, hkrati pa je njihovo raziskovanje šele v povojih.
Umetnostna zgodovina se izvaja kot izbirni predmet v devetletki zgolj na nekaterih osnovnih šolah, srednješolci imajo likovno umetnost (ki jo sestavljata umetnostna zgodovina in likovno snovanje) kot obvezni predmet v prvem letniku, vendar je v npr. gimnazijskem programu umetnostni zgodovini namenjenih samo petintrideset ur, v drugih srednješolskih programih pa ni kaj bistveno drugače. Naslednja možnost je študij umetnostne zgodovine na obeh univerzah, vendar se tega loti zgolj omejeno število ljudi. Prav zato je svojevrsten fenomen množično umetnostnozgodovinsko izobraževanje v tretjem življenjskem obdobju! V prihodnosti mu bo treba posvetiti precej pozornosti, saj predstavlja izjemen potencial pri vsesplošnem razširjanju umetnostnozgodovinskih znanj.

Naša spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje strani. Več si lahko preberete tukaj.
se ne strinjam
se strinjam