Predstavitve

Rajka Bračun Sova
Otipljivi Schütz
Razstava Schützove keramike v Pokrajinskem muzeju Celje je obiskovalcem ponudila novo in drugačno čutno izkušnjo

01_ Schutz02_Schutz03_Schutz

Kolikokrat imamo možnost v muzeju nek predmet ali pojav raziskati z rokami? To je lahko, kot vemo, »nepozabno« srečanje s kulturno dediščino. Seveda niso vsi predmeti primerni za telesni dotik, kakor tudi niso vsi predmeti za tipno zaznavo zgovorni. Vendar pa obstajajo tehtni razlogi za to, da rokovanje z muzejskimi predmeti z vidika zaznavnih, komunikacijskih in intelektualnih potreb muzejskih obiskovalcev, zlasti obiskovalcev s posebnimi potrebami, podpremo v najvišji možni meri.

Načrti za Arhitekturni in grafični muzej Ljubljana padli v vodo

Mesec oktober je bil usoden za Arhitekturni muzej Ljubljana (AML) in Mednarodni grafični likovni center (MGLC), ki ju je Mestna občina Ljubljana (MOL) želela združiti v skupen zavod. Nameri sta se obe instituciji s skupnimi močmi uprli in bili pri tem uspešni. V zadevo je poseglo tudi Ministrstvo za kulturo in določilo, da bo AML prešel k državnim muzejskim institucijam, medtem ko je usoda MGLC zaenkrat še nejasna. Na voljo je več možnosti: ali bo združen z Moderno galerijo, Narodno galerijo, Muzejem in galerijami mesta Ljubljana, ali pa bo ohranil status, ki ga ima sedaj. Tako občina kot ministrstvo sta obljubila, da bosta odločitev o bodočem statusu MGLC sprejela na podlagi javne strokovne razprave.
Kljub temu, da je sedaj že odločeno, da javnega zavoda Arhitekturni in grafični muzej Ljubljana ne bo, spodaj objavljamo pismo direktorice MGLC, Lilijane Stepančič, kjer našteva argumente proti administrativni in neželeni spojitvi dveh institucij, napisano v trenutkih, ko sta se še borili proti njuni združitvi.

Helena Trebar
Re: ZEK
Oblikovalska razstava
Galerija Avla NLB, od 17. septembra do 12. novembra 2009

Logotip_ZekBancni_RopOtvoritev_razstaveLentikularni_plakatiGalerija_Avla_NLB

Potem ko so vstopili v banko, so počakali na primeren trenutek, na glavo poveznili najlonko in povedali, da je to rop. Kradli niso, lagali pa tudi ne − s seboj so namreč prinesli ogromno fotografijo Antona Ropa in s tem odprli razstavo v Galeriji Avla Nove ljubljanske banke. V svojih 8 letih skupne poti »ZEK-ovci« vedno znova presenečajo, navdušujejo ali šokirajo, občinstvo vsekakor redko pustijo ravnodušno.

Mateja Kos
Prvi mednarodni trienale UNICUM 09

Prvi mednarodni trienale je naslednja stopnja v promociji sodobnega umetniškega ustvarjanja v keramiki pri nas. Kljub tisočletni tradiciji se namreč zdi, da ta dejavnost v zavesti javnosti in tudi nekaterih strokovnjakov (in celo umetnikov) še ni definirana kot enakovredna likovna praksa.

Naša spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje strani. Več si lahko preberete tukaj.
se ne strinjam
se strinjam